neljapäev, 9. aprill 2009

Kiida teenidajat- tulemused teada....

Märtsikuu oli ju hea teenindamise kuu. Lugesin ju juba ükspäev kõik sedeleid üle, mis meie head kliendid vastavasse kirjakasti jätsid. Väga ilus tulemus joonistus välja.
.
Eelmise aastaga võrreldes oli sedeleid ligi 30% rohkem. Sel korral siis täpselt 99 tk. Ei rohkem ega väham. Eelmine aasta oli vaid 32. Kuu ajaga ligi 100 sedelit on super hea tulemus. Muidu on eestlased pigem sellised tagasihoidlikud oma arvamuse väljendajad. Ja eks tuntakse juba ära ka see vahva punane logo ja teatakse juba, mida neilt oodatakse.
.
Mingit erilist üllatust meie jaoks sellest kapmaania kokkuvõttest tegelikult ei koorunud. Võitjateks osutusid meie kõige- kõigemad:
I koht- Katjakesele, kes töötab spaa- teenindajana ja seda vaid aasta algusest. Sellejuures, et ta on vaid 18 aastane, on ta VÄGA tubli suhtleja ja empaatia on talle emapiimaga kaasa antud. Igal juhul oli kõigil meil teistel Katja võidu üle väga hea meel. Kui saan Katja pildi peale, panen pildi ka üles ;)
II koht läks eelmise aasta võitjale- Evale. Jah, see sama Eva, kes rändlinnuna "Soojalt Maalt" just tagasi tuli.
III koht läks Margitile- kah maailmarändurile... eelmisest loost.
.
Kuna ma kirjutasin, et meie endi jaoks kapmaania tulemus eriti ei üllatanud, siis töötajad ise rääkisid, et neid innustas see veel rohkem pingutama. Ja iga pingutus, ning veelgi personaalsem lähenemine kliendile, andis neile endile kamaluga tagasi head emotsiooni. See ongi asja point. Südamega asja ajades, saad tagasi ka sooja. Ning tuju on rõõmsam ja meel on hea.
.
Õnneks oskasid ka meie kliendid märgata ja tänada just meie endi arust tublimaid teenindajaid- neid, kes meie klientidega on otseses tegelemises. Ausalt öeldes on väga raske tõmmata piiri, et kes on tubli ja kes veidi tublim... Sest töid on ka ju igasuguseid. Näiteks IV kohta jäädi jagama juba kolmekesi ja ainult ühepunktise vahega....
.
Kõik töötajad ei puutugi ju otseselt klientidega kokku, seetõttu pole nad ju kehvemad :) Siit siis ka mõte, et sellel kuul esitame preemia vääriliseks kedagi, kes klientide silma eest peidus, kuid väga tubli ja kohusetundlik... Mul juba mõte liigub...