teisipäev, 7. aprill 2009

Kevadised muudatused.

Hei, hei... Eilne päev kadus nii kiirelt käest, et ei jõudnudki midagi kirjutada- tööd on nii palju lihtsalt :) Kujundasin spaa hindu ja kodulehte. Hinnad, mis seal salata, läksid odavamaks, seega ka meie paketid. Seda kõike siis meie klientide ja arvatavasti ka meie enda rõõmuks...

Martin aga õpetas mulle mõni aeg tagasi, kuidas oma fotosid tuunida ja lõigata ning nii ma muudkui lõikasin ja pimpisin. Pimpisin ja tuunisin. Tuunisin ja lõikasin :) Igal juhul väga vahva on midagi uut juurde õppida ning siis oma töö vilju nautida.... Parimad "lõiked" panin aga kodukale. Usun, et te olete juba tähele pannud. Selline kaunis kevadine värskendus. Ühe panen siia ka.

Täna sai värskendatud ka hotelli ukseesist. Silvi ja Kristiina (toitlustusjuht ja peaadministraator) haarasid reha, luua ja muu instrumentaariumi järele ning tegid hulga tööd ära. Sellise töö puhul on hea, et tulemus on kohe silmaga näha- väga kena ja kammitud ukseesine ning ka selle ümbrus.... Nii nurr....

Täna möödus aga meie maja avamisest 5 aastat. Jah tõepoolest, ei rohkem ega vähem :) Kes ütleb, et kas tõesti nii lühikest aega olete lahti olnud- tundub nagu terve igavik. Teine arvab, et 5 aastat on möödunud kui unenägu.
Meie majas on kolm töötajat, kes on esimest päevast töötanud- mina, toitlustusjuht Silvi ja vanemkokk Anne. Las ma mõtlen kiirelt, ega ma kellelegi liiga ei tee.... Hmmm, jah, kolm meid ongi. Palju õnne meile siis sünnipäeva puhul!!


.