teisipäev, 12. mai 2009

Lambad ja........ Tarzan :))

Kui ma enamjaolt olen oma eelnevaid kirjutisi alustanud kaunitest vaadetest, mis avanevad mulle autoaknast töölesõidul, siis täna alustan ühest kojumineku kaunist vaatest, mille kiiresti ka fotoaparaati püüdsin.

Meie naabrimees, kel on olnud omal ajal õnnelik juhus mõisa ajaloolistesse abihoonetesse oma kodu rajada, on oma lambad juba suvitama lasnud. Sellel aastal on ka ümber ta karjamaa elekrtikarjus tekkinud, et uudishimulikke ja suhteliselt flegmaatilisi lambaid hoida eemal meie mõisapargist ja autoteest. Esimesest siis seetõttu, et meie õu hakkab juba vaikselt iluaia mõõtmeid võtma. Aga lambukestele maitsevad need uued ja värskelt istutatud puud ja põõsad väga- väga... Autoteest peab ka oma pudulojuseid eemal hoidma, sest liiklus mõisahotelli tooval külateel on päris tihedaks läinud...
.
Meie kliendid on aga lammaste üle, kes iga aasta hotelli ümbruses rohtu (ja kõike muud) näksivad, väga õnnelikud. Eks ole see üks idülliline pilt? Igaljuhul väärt pildi peale püüdmist.

Sarnase pildi, nagu see esimene- lambad vana veski ja tuhamägede taustal, kinkis hotellile kolm (või oli see nüüdseks juba neli?) aastat tagasi Priit Orav, kes sellel ajal pakkus meil massaaziteenust. Sarnaselt minuga armastas ta fotoaparaati kaasas kanda ja ei pidanud paljuks autol või mootorrattal hoog maha võtta, et nii mõnigi ilus või huvitav hetk purki püüda :) Kõnealune pilt on hotelli vastuvõtus ka seina peal. Tulge vaadake järgi! ;)
.
Muide, ma võin saladuskatte all öelda, et Priidule tekkis tema enda isiklik klientuur, kellele ei meenunud tema juurde kordusmassaazi broneerides küll tema nimi, aga nad kirjeldasid ta välimust- no see Tarzani moodi mees... :)))
.
Vot siis, kuhu ma oma tänase jutuga välja jõudsin. See polnud mul üldse niimoodi planeeritud... he- hee...
.

Kommentaare ei ole: