neljapäev, 6. august 2009

Kommentaar eelmisele Paabeli loole... :)

See oli nii ilusti kirjutatud, seega tahtsin, et, teie, kallid lugejad, sellest ka KINDLASTI osa saaksite. Seega ei saanud ma riskida asjaoluga, et see kaunis emotsioon loo lõppu kommentaari alla peitu jääb... Copy´sin ta nüüd siia. Loodan väga, et kommentaari autor ei pahanda... Langeva tähega pildi otsisin internetist seda kaunist kirjatükki lisaks läbipaistvatele trepiastmetele illustreerima :)

"Tere! No mis siin rääkida... Paabel oli tõesti mõnus ja lahe. Ei jõua ära kiita, et ma sel õhtul sõbrantsi kuulda võtsin ja koju ei jäänud. Ilm oli ka suurepärane ning boonusena lisaks veel halod õhtuses taevas, mida ma esmakordselt nägin. Super!!! Endalegi suureks üllatuseks avastasin end ühel hetkel tornist. Olin taaskord ennast ületanud ja mööda läbipaistvat treppi kõrgustesse roninud. Ehkki olin seal ka korra varem käinud, oli see ikkagi eneseületamine. Ja ma ei kahetse. Kahju on hoopis neist kes, pärast kontseti kohe koju läksid.
.
Aga minu hing ei saanud rahu ja nii otsustasime tagasiteel sõbrantsiga seda sumedat suveööd veel nautida... Seadsime ennast rõdul sisse, korkisime lahti hõrgutava veini ja tundsime suvest mõnu! Pika istumise peale hakkasid tähedki särama ja siis käis järsku silmanurgast erk siuh! mööda. Õnneks jõudsin ma ühe soovigi soovida. See oli siis esimene langev täht sel suvel, mida nägime!Noh, nüüd olen nii Paabeli lummuses, et ei saa enam pidama:)

PS: Igavesti vahva blogi on üles seatud! Edu ja jõudu kõigile!"

Aitäh heade sõnade eest... :)
.

Kommentaare ei ole: