esmaspäev, 6. juuli 2009

Sigin- sagin kontserdiootuses...

Täna on siis see päev, mil saab stardipaugu meie suveürituste maraton :)
Ja just praegu kostavad meie suvelava poolt kaunid helid- Lenna Kuurmaa ja Alen Veziko teevad heliproovi... "Olla nii ei või... kuigi seda räägivad kõik...". Meie õnneks ja ka kõikide kontserdinautijate õnneks on ilm päikeseline... Igal juhul väga põnev :)

Lähengi kohe koos oma tubli fotoaparaadiga lava juurde uudistama, ehk saan kontserdieelset pildilist emotsiooni ka teiega jagada... Aga... kui ma oma fotoaparaadiga lava juurde jõudsin, oli heliproov juba läbi...

Mida ma aga omale üllatuseks seal nägin, oli see, et meie mõisakass Santsu oli talle omase uudishimuga minust juba ette jõudnud- kõndis teine uhkelt nii mööda pinke kui ka luusis laval ringi :)) Nuusutades trummikomplekti ja kitarre, mis olid osavalt püsti seisma pandud...

See, et bänd ja lauljad olid selleks momendiks lavalt läinud, lubas mul asja lähemalt uurida lava peale jäetud pille. Sain ka piiluda noodilehte, mis andis aimu vähemalt ühest loost, mis pidi kindlapeale esititlusele tulema... "Kõik, mida mulle ütlesid tol õhtul, kui muusika mu meeltes kõlab nüüd..."

Lavapealsed pildid kõik üles võetud, läksime veel töömees Ilmariga lindiga lavaauku piirama. Teate, kui naljakas- alati on sellistel puhkudel inimesi, kes justkui poolkogemata satuvad meie kanti jalutama. Ja nii nad jalutavadki seal lava ümbruses, usun, et nii mõnigi teeb mitu tiiru lavaagule peale... Siis osa tulevad kiikuma- meie külakiik ju sealsamas lava kõrval. Saab näha, kas ka täna... :)

Vahepeal pidin veel piletite "kujundamisega" tegelema, sest korraldajal polnud pileteid, mida kohapealt müüa. Piletimüüja kohta ei hakanud ma seepeale küsimagi- võtsin selle austava ameti enda peale :) Tund enne algust sai siis kõvasti prinditud ja lõigatud... Ja mis kõige peamine- kõik sujus! Lausa suurepäraselt! Suur tänu kõikidele osapooltele!

Kaunist kontsertelamust!


Kommentaare ei ole: