reede, 18. september 2009

Reedene rõõm!

Mingist laulust on mul meelde jäänud, et reedel pidi olema reedene rõõm. Rohkem ma sellest laulust ei tea ja viisigi ei mäleta, kuid see polegi oluline.

Reede on vist enamuse inimeste lemmikpäev- saabub ju siis kauaoodatud nädalavahetus. Minu jaoks sai tänase päevaga ühele poole ka uute adminni-kandidaatidega vestlusvoor. Kokku sain 18 avaldust, millest kolm ei vastanud telefonile, millest kaks eesti keele oskamatuse tõttu kohe välja jäid. Kõik ülejäänud, ükskõik kui lootusetu mõni neist võis tunduda, kutsusin ma aga välja.

Mis tähendab selles kontekstis siin lootusetu? Ei, mitte et inimesena, vaid kandidaadina lootusetu. Lootust pole siis, kui inglise keelt ei valda. Lootust administraatoriks saada pole ka siis, kui puudub töökogemus- selles mõttes, et pole kunagi töötanud.

Kusjuures üks mu esimesi kandidaate oli meie blogi lugenud ja ka seda mu viimast sissekannet! Seega sai talle suur plusspunkt kirja, just nii nagu lubatud :)

Nüüd on kõik sõelutud, tööpäev on selja taga ja "reedene rõõm" võiks nagu alata... aga jube kehva on olla, pea valutab ja haige inimese tunne on ka... Kardan, et jään haigeks. Jah, mul oli üks rõõmurullist kandidaat, kes peale 15 minut kestnud vestlust teatas, et tal on 39 palavik!!! "No tule taevas appi!", oleksin tahtnud seepeale hüüda. Inimene, mis sul viga on, et tuled haigena teisi ohtu panema!!!

Ma ei mõista seda. Pakun, et tema ka ei mõistnud, mis selline palavikuga inimeste hulgas seiklemine endaga kaasa toob- muidu oleks ta selle maha vaikinud, mitte uhkelt teatanud. Selle info peale lõppes see intervjuu enne oma lõppu... Kallid, inimesed, ärge ronige haigena ei sõpradele külla, ei poodi, ei tööle, ei tööintervjuule, ei töötukassasse. Mitte kuhugi- see on täiesti vastutustundetu! Istuge kodus ja ravige end. Urr..

Aga minul on valik tehtud. Annan teisipäeval inimestele telefonitsi teada... kui ma nüüd haigeks ei jää ;) Hoidke mulle pöialt!

1 kommentaar:

Marje AKSLI ütles ...

Terje, 2ra tee inimestele, kes k6rge t88puudusega IdaVirus intervjuule palavikus tulevad, ylekohut.
See on meeleheitlik asi. Iseasi, kui ta oleks seda enne telefonis maininud ja palunud aega ymber t6sta... Oh, keeruline lugu!
Aga edu uuele adminnile :-)