teisipäev, 1. september 2009

Kõik, kõik on uus septembrikuus- ka väike Saka Sügis- Jazz :)

Mina, nagu arvestatav enamus teist, ei alustanud täna kooliteed... Ja seega polnud ka tänane kuupäev kuidagi teistmoodi kui kõik eelnenud kuupäevad. Tööle sõites helistas mulle aga minu endine õppejõud ja diplomitöö juhendaja ning jutu lõpuks soovis mulle ka head 1. septembrit!
.
"Ahjaa... täna on ju esimene september!", tuli mulle meelde... :) Kohe meenus ka üks luuletus, mida sai algklassides õpitud:

Kõik, kõik on uus septembrikuus- siis ranits uus, uus koolipluus. Kõik, kõik on uus septembrikuus... :))

Soovime kõikidele kooliminejatele vahvat kooliteed, palju uusi teadmisi ning kõige paremaid hindeid!!

Meie omaltpoolt aga pakume, tõmbamaks kokku rõõmsat ja tegusat suveaega, tähistamaks värvilise sügiskuu algust, loomulikult õnnitlemaks kõiki kooliteele asujaid, vahvat sügis-jazzi:


05. septembril 2009
kell 17:00
SAKA VÄIKE SÜGIS-JAZZ,
kus esineb tuntud eestimaistest muusikutest koosnev kollektiiv, kes just selleks esinemiseks ja koosluseks on endale andnud nime- "International Sounds" ehk "Rahvusvahelised Kõlad"

Daamid ja härrad! Lubage esitleda:
James Werts - vokaal ja basskitarr
Tõnu Hallik - kitarr
Ivo Lille - saksofon

Mängimisele tuleb valik jazzi ja soulmuusika vallast, lisaks bossanovat ja popmuusikat kantuna spontaansest improvisatsioonilisusest. Kontsert kestab orienteeruvalt 70 minutit.
Pileti hind Piletimaailmast ja Piletilevist: 100.- krooni.

TULEB JÄLLE END TULEMA ASUTADA!
.

Kommentaare ei ole: