teisipäev, 2. juuni 2009

Kübaratrikk :)

Terve eelmine nädal oli selline mõnus ja pidev sujumine- iga päev oli hästi palju kliente ja üldse palju tegemist :) Ja see ongi hea! Ah, et mis siis uudist? Uudist on niipalju, et mai sai läbi ning juuni on alanud- kuigi see vist polegi eriti nagu uudise moodi uudis... :)))

Uudiseks saab lugeda aga seda, et maikuu lõppemisega sai otsa ka kampaania "Paketiraha tagasi!" No idee järgi pole ka selles iseenesest mingi tuudist..., aga ma olen võlgu seletuse, et miks just selline kampaania ja millistel põhimõtetel loosimisi läbi viidi. Selgitavaks täpsustuseks niipalju, et maikuu jooksul kindlate sooduspakkumises olnud pakettide vahel loosisime iga nädal välja ühe paketiostja, kes sai paketiväärtuses raha tagasi…..

Et soovite siis kõik teada, et millisest kübarast või anumast me loosisoosikuid välja tõmbasime? Siinkohal tulebki tõde tunnistada, et sellist traditsioonilist loosi, kus mõni ministeeriumiesindaja võiks loosiõigsust kontrollida, ei olnudki :) Paraku, paraku…

Nö. „loosivõitja” selgus hoopiski vesteldes meie restorani- ja spaa teenindajatega ning vastuvõtu administraatoritega. Idee oli selles, et soovisime premeerida toredaid kliente. Neid, kes ka omavahel hästi kokkuhoidvad ja armsad ning lihtsalt meeldivad olid… Uskuge mind- seda valikut oli VÄGA raske teha, sest enamjaolt just sellised kliendid meie maja külastavadki. Ei usu või? Päriselt- päriselt...

Tagantjärgi andsin inimestele ka teada, mis alustel neist loosivõitja sai- ja nad kõik olid üliväga meeldivalt üllatunud, sest antud juhul tehti ju kompliment neile endile…

Riputan siinkohal üles pildi, mida soovis meiega jagada üks loosivõitjatest- Ants Kippasto. Pildistatud on see kitseke meie rannas.

Ja- jaa… lubasin ju kirjutada, kust selline mõte üldse tuli… Eks me kõik oleme kliendid. Nii oma kodupoodides- Selverites, Prismades ja Rimides kui ka muudes teenindusasutustes, kuhu me ikka ja jälle oma ringiga tagasi jõuame. Samuti ka hotellides, restoranides ja spaades…

Nii oleme kujundanud oma suhtumised ühe või teise koha kohta. Need suhtumised tekivad ajapikku, erinevaid emotsioone ja kogemusi kogudes ja ühel päeval sulavad need hetked kokku pildiks, mis annab hinnangu antud kohale. Olgu selleks siis kauplus, turg, juuksur, mööblisalong või kasvõi autoteenindus...

Niimoodi hindavad kliendid ka meie majutusasutust. Kuid, kuid… kas olete mõelnud sellele, et kõik need kaupluse- ja turumüüjad, juuksurid ja autoteeninduse ning mööblisalongi töötajad hindavad ka meid klientidena… Üllatus, üllatus… Aga nii see on!

Tegelikult te teadsite ju seda. Pakun, et suurem osa teist on ametis samuti klienditeenindajana. Ja kerige end momentides veidi tagasi- paneme ju meie, klienditeenindajad, hinnanguid ka oma klientidele, gruppidele ning ettevõtetele- parasjagu neile, kes meie teenuseid kasutavad.

Kui nüüd meie maja kohta rääkida, siis meil on see õnn, et pea kõik meie kliendid on väga vahvad ja toredad. Surutise tingimustes on aga paraku rõõmul, optimismil ning kahjuks ka omavahelisel läbisaamisel komme hääbuda…

Seega oli mõte oma „loosimisi” tehes anda inimestele edasi komplimendid nende endi aadressil ja kutsuda üles edaspidigi olema tolerantne, avatud, sõbralik ja heatahtlik.

Olgu veelkord öeldud, et meil oli mõnelgi nädalal nii raske oma valikut teha, sest nö. „nominente” oli mitmeid. Ärgu palun, palun, palun keegi solvugu selle peale, et ei osutunud loosituks! Igaks juhuks palun selle eest ka vabandust….

Pildil loosisoosikule head sõnumit toomas.

Viimase maikuu nädala loosivõitja selgub aga homme! Pöidlad pihku!

Ja häid kliente aga kõigile!

PS. Ja ärge unustage, mis hinnanguid võite ise „üles korjata” oma igapäevastel ostlemistel ja tarbimistel! Igal juhul on minust saanud sellele kõigele mõeldes väga ontlik ja objektiivne klient :)

Kommentaare ei ole: