neljapäev, 17. detsember 2009

Järelkaja Säsile...

Üks klient kirjutas kirja, et soovin kahest tuba ja massaaži, basseini, sauna ning pileteid kontserdile ja... lund ka!

Ja nagu tellitud, oligi lumi meil ilusti kontserdi ajaks maas. Käisin veel ise luuaga rajakest sisse pühkimas ja leidsin, et meie luud pühib küll hästi, aga on minu jaoks lühike.:) Jäägu seega iga kingsepp oma liistude juurde.

Kell oli nelja ringis ja olin just vastuvõtuletis valvet pidamas, kui mõtlesin, et peaks muusikutele helistama ja küsima, et kas nad on juba poolel teel... Ja sama hetk astusid Saatpalu ja Rebane uksest sisse. Tundus, et Lauri polnud meil esimest korda, sest koheselt tšekkas ta üle meie tugitooli ja tervitas suure häälega meie mõisakassi :))

Koos sättisime siis kontserdipaiga valmis- kes tassis laudu/ toole, kes sättis oma aparatuuri üles... Võite aimata, kes millega tegelesid ;)

Siis hakkas aga rahvas tulema. Tuli ja tuli ja muudkui tuli... Mul on alati enne üritusi väike närv sees- kas ikka rahvast tuleb, kas ikka kõik sujub ja kas rahvas ka rahule jääb... Seekord oli inimeste arv teada, sest mis siin ikka heintelt ennustada, sõlmisin Piletileviga lepingu ja saame nüüd ise piletimüüki jälgida...

Kuhu ma jäingi- ah jaa- rahvas tuli! Kõik sujus! Ja kõik jäid ka rahule- nii rahvas kui ka Säsi-dandem. Kontserdi kohta sobib aga väga hästi kasutada Lauri enda sõnu eestlaseks olemist parodeerides: "Midagi halba pole öelda!" :)))

Kui Lauri Saatpalu nime ja häält on kuulnud suurem osa eesti rahvast ja kui veidi väiksem, aga arvastatavalt suur osa on tema paadunud fännid, siis kindlasti on sootuks vähem inimesi, kes ei tea, või teavad vähe seda meest, kes Laurit (ja mitte ainult) kitarril saadab. See mees on Peeter Rebane. See pole see Peeter Rebane, kes impordib kuulsaid lauljaid ja ehitas Solarist. Et te teaksite, noh!

Mul endal oli ka suurepärane võimalus Peetrit näha kuu aega tagasi Jõhvi Kontserdimajas esinemas. Seal saatis ta koos bändiga kitarridel aga Katrin Mandelit, keda mäletatakse kui esinejat nimega Kate! Nende omavahelisest-palade ja lugude vahelistest jutustamistest tuli välja, et nad on omavahel koostööd teinud juba ligi 13 aastat, kui mu mälu nüüd ei petnud. Ja Peeter on arranžeerinud suure hulga Kate lugusid. Ja muide- Kate on nagu Saatpalu, aga naissoost. Kodus otsisin kohe välja Kate plaadi, see, et mu poeg arusaamatu näoga küsis, et MIS SEE veel on, sellest ma siinkohal ei räägi sõnagi!

Igal juhul on Peeter üks väga tore muusik. Tema suur tulevik seisab veel ees. Vähe sellest, et suurepärane kitarrist- ta on ka väga kena inimene. No ilus on ta ka, aga seda ei pidanud ma silmas. Viisakas ja viks. Soe ja sõbralik. Rõõm kohe selliseid inimesi kohata!

Soovin teile kõigile palju kohtumisi ja teede ristumisi kenade inimestega. Just selles mõttes, mis ma siin kirjutasin! :)))

Kommentaare ei ole: