laupäev, 31. juuli 2010

Vana võlg saab klaaritud!

Jah, just! Meil on nii palju põnevat juhtunud ja ma ei ole millesti kirjutanud. Kõige "põnevam" on see, et pühapäevase päevaga saab läbi mu kahenädalane puhkus :)) Tüng, tüng! Mitte see pole see, millest tahtsin rääkida! Aga kuna nüüd ka mu puhkus on ära mainitud, siis palun väiksemat pahameelt mu pihta, kuna puhkuse ajal ju puhatakse. Kusjuures 2 päeva (kui mitte arvestada veel kahte korda, mil ma Saka rannas päevitamas käisin- see piltki sealt tehtud) oma puhkusest veetsin täispikana siiski töö juures- mul oli vahepeal vaja kodustest ka ju puhata :)

Muusikafestivali "7 linna muusika" avaüritus ju toimus meie mõisas! See on see kõige- kõigem uudis! Kõige uhkem, kõige parema ilmaga, kõige ilusam, kõige rahvarohkem, kõige vaimukam jne... Tänaseks päevaks on see muidugi juba kõigile teada (vähemalt mulle endale tundub see küll 1 miljon korda räägitud ja mainitud), et Politsei- ja Piirivalveorkester näitas meie muruplatsi peal kõrgemat pilotaazi ning marssis mängides tattood (ehk tegid igasugu põnevaid figuure). Kõige vingemad pildid sain ma Meretorni otsast pildistades; ja lisaks, ma olen alati öelnud, õhtune päike on väga tänuväärt aeg fotojahil käimiseks (Y)

Veidi hiljem alusas Suvelaval sama koosseisu bigbänd koos Gerli Padariga. La- he! Võtsin kohapealt üles ka värisevi käsi ühe laulukatke- vabandage pildikvaliteeti, fotoka mälukaart oli suhteliste täis ja ei saanud paremat resolutsiooni lubada: http://youtube.com/watch?v=uNTzc7s_H14 Rohkem sõnu siia ritta panna ei aita mitte kuidagi kaasa emotsioonile, mis videost saadud :)


Räägin siis publikumist- rahvast oli kui murdu! Meid jagus nii Meretorni jalamile kui laululava esisele pinkireale. Kontserdimaja ütles, et meil oli vaatamas ligi 400 inimest! See oli kõigi aegade rekord! Meie uudses romantilises telgis läksid soojad viineripirukad, kui soojad... viineripirukad.
Luban, et enam nii pikka vahet sisse ei lase! Head ööd (2:25)

Kommentaare ei ole: