pühapäev, 23. mai 2010

Pluusijahil :)

Nädalalõpu Tallinnatripil sattusin Ülemistekeskusse. Kuna oli vaja aega parajaks teha, siis kammisin mööda poode. Sattusin sisse vaatama ka Reserved´ i kauplusesse, otsisin endale klassikalist valget T- särki. Ah, et mis tähtsus sel on Saka Cliffi kontekstis? On küll! :)

Alati, kui juhtun rõivapoodides käima, siis paralleelselt otsin meie teenindajatüdrukutele sobivaid vormipluuse. Selgeks on saanud see, et talvisel ajal on neid pea võimatu leida, küll aga ilmuvad kaunimad pluusid koos kevade tulekuga välja- nii oli ka seekord.

Ja sel tripil kroonis mu otsinguid edu- leidsingi sobiva pluusi- juhuuu! Nii ilusa- romantilise, eest tikandiga ja paeltega seotud, lühike varrukas, parajalt pikk mudel- kerge kumm allservas :) Ja hind oli ka nii ilus! Küsisin poemüüjalt, et kui palju teil neid on, et mul oleks vaja mingi 13 pluusi.

Kiire küüneklõbina tulemusena ütles ta mulle, et neil on vaid neli! Aga Rocca Al Mares on päris suur valik numbreid ja kõiki on mitmekaupa. Helistasin ruttu hotelli ja palusin Eval kibekiiresti meie teenindajatüdrukud läbi helistada ja õiged numbrid mulle teele saata.

Mingil põhjusel ei hakanud ma Ülemistest ostma ja nii ma kihutasin siis teisele poole linna pluusijahile. Ei osanud aga kella vaadata- väljas on ju nii valge ja päike paistab soojalt- poeukse ees avastasin, et 3 minuti pärast suletakse uksed. Jooksin siis jalad sõlmes kiiresti... ja lipsasin pooleldi allalastud turvavõre alt sisse. Palusin end mitte välja visata- et mul mõttes suur ost teha :)

Vedas- mind jäeti poodi ning asuti kibekiiresti pluuse kohale toimetama. Sain sealt suure osa kätte- puudu jäi vaid kolm tükki. Küsisin siis, et mis poodidest ma pudujäävad numbrid saaksin. Vastus oli hea: ühe saan Viru keskusest, teise Kristiinest ja kolmanda Ülemistest. Niimoodi ma järgmine päev need poed läbi käisingi. Aga kokku korjasin!

Laupäeval sai viidud pluusid ka Sakka! Usun, et täna on nad tüdrukutel juba seljas :) Nüüd oleme igati suveks valmis :) Tulge meid kaema!
.

1 kommentaar:

papajyri ütles ...

Eelmine kommentaar läks... teatud bürokraatia tõttu... kõige kaduva teed.

Kirjutasin seal, et: "Oled meeldivalt järjekindel ja sealjuures muljetavaldavalt hea-tujuline!"

Eks siit tulebki otsida/leida põhjust, miks Sul elu edeneb ja asjad sujuvad...

Kaunist tänast ja kõiki tulevasi päevi!

Kohtumiseni (Sakal?)

Austuse ja imetlusega:

jüri :))